mandag den 6. juli 2015

New Week - Start Easy

Good morning!
First week in July which means a lot of you might be spending your Summer holiday, alone or with family, it can be stressful sometimes espicially with family .
Here is what I love to do:
I love to wake up 30mins-1h before the rest of the family. Simply starting my day easy, and I feel less stressed during the day. The days when I wake up with the rest of the family I tend to feel a bit of stress.
Tip: Don't start cleaning and all that jazz, focus on yourself. Start easy with whatever you love to do in the morning, going for a run/jog, a facial, mani/pedicure or grabbing a cup of tea. Just do whatever you want!
When the rest of your family wakes up, they wake up to a happy mommy/wife :) Isn't that great?

Have a beautiful Monday!

Xx


Dansk

God morgen!
Første uge i juli, hvilket betyder at mange af jer holder sommerferie nu alene eller med familie. Det kan godt være lidt stressende, særligt når man har en familie.
Her er hvad jeg godt kan lide at gøre:
Jeg elsker at stå op 30min-1time før resten af familien. Starter min dag roligt og føler mig mindre stresset i løbet af dagen. 
Tip: Ikke starte med at gøre rent når du står op, fokusere på dig selv. Start roligt med hvad end du kan lide at lave om morgen. Om det er en løbetur, ansigtsmaske, mani/pedicure eller bare en kop te. Bare start dagen med det du kan lide!
Når resten af familien står op, så står de op til en glad mor/hustru/kæreste :) Er det ikke dejligt? 

Ha' en skøn mandag!

Xx


Picture from @Pinterest 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar